Välkommen!

Detta gick ju inte så bra..

Publicerad 2013-08-14 12:34:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Suck, de gick inge bra att träna.. fick ont i magen redan när jag var på väg dit, men tänkte inte mer på det.. utan körde på som vanligt men hann bara träna i ca 25 minuter sen började de krampa som fasen och jag fick springa ut på toa och spy.. jävla skit.. gallgångarna är inte roliga dom.. är glad att anfallen inte kommer så ofta iaf.. så de var bara att packa ihop sig och åka hem igen efter att den värsta krampen hade lagt sig..
 
Nu har jag tagit värktabletter plus kramplösande och ska gå och vila mig och hoppas de släpper, får försöka ta nya tag i morgon kanske med träningen..
 
Sålänge säger jag.. var glad om du är frisk, dessa sjukdomar är inget att sträva efter!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela