Välkommen!

Dolnats / Munkar

Publicerad 2013-08-01 13:33:00 i Mat / Dryck / Deserter / Snacks

Jag skrev ju härromdagen att vi bakade nåt som vi aldrig gjort förrut.. Donalts, dom blev dessutom riktigt goda.. foton var jag självklart tvugen att ta också :D
 
Min duktiga pojk jobbar för fullt..
 
Jag fick äran att trycka ut dom, detta med hjälp av en vas och ett spritsmått, man tager vad man haver ;)
 
 
Sen skulle dom rackarna friteras..
 
Andreas gör tummen upp för han verkar ha lyckats! :D
 
Super glad för sin donats, han bara älskar det.. själv är jag inte super fan av det, inte att köpa ute iaf då dom för de mesta är lite torra, men dessa blev faktiskt riktigt goda..
 
Fiiina munkar, MÅNGA blev det dessutom, perfekt att ha i frysen sen bara ta fram och dekorera när man ska fika :D
 
Såhär fina blev dom till slut när vi dagen efter skulle smaka dom, vi gjorde med mjölkchoklads-glasyr och lite fina strössel :)
 
Det var lite skoj att testa faktiskt, inte så vanligt att man står och gör sina egna donalts!

Kommentarer

Postat av: Mamma till Eddie & Wilton

Publicerad 2013-08-01 21:26:01

Mums såg riktigt gott ut ..

Svar: Hehe de var gott faktiskt :)
TucciT

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela