Välkommen!

Dunder och brak..

Publicerad 2013-08-11 13:33:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!


Usch jag gillar inte åskan.. vilken jävla smäll det kom nyss.. katterna blev livrädda..
 
Tessie låg och sov ute på balkongen när det smällde så hon for in och skakade, nu hittar jag dock ingen av katterna.. stackars djur.. :(
 
Själv blev jag så rädd att jag fortfarande är skakig, till och med gråten kom för jag blev sååå rädd :'( Andreas är självklart på jobbet.. :(
 
Ett bil-larm gick samtidigt som det smällde här.. kan det ha varit åksan som slog ner i den och därav gick billarmet igång?!
 
Usch för sånt här väder, men nu blev det ju väldigt ljust iaf..
 
Fick otroligt ont i huvuvdet (vilket jag redan hade sedan innan idag) men nu blev det mycket värre, mår jätte konstigt.. usch
 
Måste kolla under sofforna och de vart katterna är.. dom stackarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela