Välkommen!

God morgon!

Publicerad 2013-08-01 08:22:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

God morgon kära läsare.. idag är det som vanligt en trött Therese som skriver, fattar inte varför jag inte kan sova på morgonen istället när jag har all chans i världen att göra det?! Skulle ju må så mycket bättre då.. aja..
 
Idag blir det att fortsätta här hemma, blev inte så jätte mycket gjort här igår för jag tyckte de var tråkigt och började istället skruva möbler :P hehe.. nu är det en stol kvar som ska skruvas, sen är det klart.. så imon ska vi köpa bortdsskivan troligen.. så under helgen har vi nog allt på plats förhoppningsvis :D Tror ni att jag längtar?!
 
Ska väl strax ta och sticka till affären också.. dasspappret är slut och vi behöver lassagneplattor till middagen.. så det är bara att bege mig iväg när jag känner för det sen... fint väder idag iaf, så jag slipper ju ut och springa i regnet iaf :) Kanske ska jag överraska Andreas och åka dit med lite fika till hans jobb, han gav lite kommentarer igår som gjorde att jag tror att han skulle uppskatta det ;)
 
Hade tänkt träna lite idag igen, men känner att foten tyvärr ej pallar det.. så det får bli vila tills imon..
 
Nu blev jag trött igen, kanske ska jag försöka somna en liten stund i bio-soffan?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela