Välkommen!

Jag lider idag också..

Publicerad 2013-08-13 10:49:00 i Att leva med sjukdom / Sjukhusvistelser!

Av den här förbannade huvudvärken.. suck..
 
Ligger i sängen och kan inte göra särskilt mycket, vaknade vid åtta och gick upp och gjorde gröt som jag faktiskt njöt av, tog mina tabletter och gick o la mig i hopp om att bli bättre.. somnade faktiskt och vaknade för en stund sen, med ännu värre huvudvärk!
 
Hoppas det ger med sig under dagen här nu.. ska inte göra nånting idag, inte lämna lägenheten.. det ända jag SKA göra är att fixa mat tills älsklingen kommer hem, vilket blir ungefär vid 20.00 ikväll igen :(
 
Jo förresten vid halv tre kommer en tjej och hämtar ett par jeans hon köpt av mig.. så öppna dörren SKA jag också göra ;) Tihi
 
Nehe, nu måste jag gå på toa, sen ska jag ta och lägga mig en stund till i hopp om att värken ger med sig lite..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela