Välkommen!

Kräftskivan!

Publicerad 2013-08-12 18:08:00 i Vänner har en stor betydelse!

Vill bara tacka Caroline och Thomas för en mycket trevlig kräftskiva <3 Synd bara att Andreas och jag var tvugna att sticka tidigare, men vi var där ju rätt så länge iaf :)
 
Blev inte så mycket kort tagna, mest på Mollie och hennes kusin.. för att Mollie gärna vill vara med sin gudmor <3 Men jag bjuder på dom bilder som blev iaf..
 
Barnen Elmgren lekte och badade för fulla muggar när vi kom.. Andreas och jag kom lite tidigare så att vi skulle kunna njuta av lite sällskap innan alla andra kom :)
 
 
Andreas och Thomas satt och mös i solen!
 
Mollie och din far Jocke :)
 
Mollie gillar sin kusin Thilia <3
 
Andreas njöt av en öl ;)
 
 
Snygga moster Malin och Thilia!
 

Jag passade förståss också på att få lite bebismys med den lilla :) Så mysigt så.. kul att träffa den lilla tjejen i verkligheten och inte bara på foton :) Men om Isac gillade det vet jag inte.. han blängde på mig när jag gick runt med bebisen och sen sa jag att nu har gudmor en till bebis.. näääee sa Isac då och skakade på huvudet och skulle ta mig i handen.. goa ungar <3
 
Tack igen super trevliga kompisar.. verkligen kul att träffas typ alla igen.. det händer ju tyvärr inte allt för ofta..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela