Välkommen!

Lilla underbara Isac

Publicerad 2013-08-22 11:58:35 i Mina gudbarn som har stor betydelse för mig!

Jag tänker på dig varje dag, att du ska få vara frisk nu.. så när din älskade mamma skrev idag att hon fått hämta dig från dagis igen pga hög feber så blev jag så ledsen!
 
Snälla låt Isac vara frisk, barn ska få vara på dagis och busa och leka massa med sina kompisar inte fara in och ut på barn-akuten och sjukhuset!
 
Caroline, jag finns här för er! Ibland hjälper det med att bara ha nån att ventilera med! Förstår att detta är skit jobbigt, men jag vet att du vet att jag finns!
 
Gudmor tänker på dig Isac! Jag älskar dig så! Det är ju tur att du har ditt humör och din pigghet även när du är sjuk <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela