Välkommen!

Oj Oj..

Publicerad 2013-08-13 11:56:02 i Att leva med sjukdom / Sjukhusvistelser!

Klockan är snart tolv och jag har äntligen tagit mig upp ur sängen, ut från det svarta rummet och fått på mig lite kläder till och med.. jag kan sitta upp, det går lite åt rätt håll, även om det gör fruktansvärt ont.. men nu är det iaf snart dax för nya tabletter..
 
Tycker det är väldigt varmt, förrut frös jag som bara den.. kanske är varmt iof för att jag legat under ett täcke i sängen i ett instängt rum utan frisk luft och ljus.. kan ju bero på de :P
 
Nee, får i sig lite dricka är viktigt..

Kommentarer

Postat av: Bella

Publicerad 2013-08-13 15:56:48

Sv; Tack fina Tess! Det var faktiskt mycket folk som lyssnade och det gick jättebra :) Namnet har vi tagit från en film av Woody Allen, och det finns även en bra låt med Oskar Linnros som heter Annie Hall, men vi valde det mest för att det lät coolt :)

Svar: Varsegod! ah vad kul att det var mycket folk som lyssnade på er och att det gick bra :) Ah okeey.. då vet jag de ;) hehe
TucciT

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela