Välkommen!

Önskar förståss ingen att ligga vaken om nätterna men...

Publicerad 2013-08-23 08:30:12 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Men.. vad trevligt det är när någon gör det så jag har nån att snacka med när jag ligger vaken av värk och inte kan sova.. inatt var en sån natt, Elin låg nämligen vaken samtidigt.. så vi låg och messade en stund :) Alltid trevligt..
 
Idag blev jag väckt av Tessie.. Tessie? Som inte ens kan hoppa upp i vår säng, blir man förvånad när hon kommer och ska gosa med mitt ansikte då? :O haha.. så det var bara att gå upp, trodde dock klockan var mer än kvart i åtta då.. men men så kan det gå..
 
Skulle tränat idag, men tror fan jag skiter i det.. känner mig inte helt hundra i kroppen så tror jag tar nya tag på måndag igen och då.. då ska det börja tränas ordentligt igen (med dom förutsättningarna jag har, kan ju inte göra alla övningar nu med foten, men får testa och se vilka jag klarar och vilka jag inte klarar)
 
Vi började riva ut vår klädkammare igår.. så nu vill jag lova att det är rörigt här hemma, med kläder och skit precis överallt :/ Usch.. men.. det ska nog bli bra när det är klart där inne sen :)
 
Ne, måste ha i mig en smörgås känner jag.. så vi får höras sen!
 

Kommentarer

Postat av: Emma Mamma till Eddie & Wilton

Publicerad 2013-08-23 17:42:59

Ja jag var uppe inatt nån gång mellan 4-5 kunde inte sova massa tankar snurrade i huvudet och sen innan dess kom Eddie och la sig hos mig som han börjat göra så seg natt så dum som man är så satte man sig vid datorn med mitt i natten!! Fattar inte varför det ska vara så svårt och sova ?!

Svar: Jadu.. jag undrar också varför de ska vara så svårt att sova, nätterna är inget roliga inte.. så det är inte konstigt att man tycker det är "tråkigt att sova" hehe
TucciT

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela