Välkommen!

Så tråkigt..

Publicerad 2013-08-12 19:21:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Ja, det är så tråkigt när Andreas jobbar hela dagarna och kvällarna.. idag kommer han inte hem förens efter åtta.. men som tur är så är det inte såå lång tid kvar längre! Snart kan jag börja förbereda maten och lite sånt iaf..
 
Det är ju tur att jag har mina små kissar som gör mig sällskap.. och Boris (Nalle jag fick av Eriksson på Liseberg) haha.. Boris har lite fula öron så jag funderar på skönhetsoperation, dock tyckte inte Eriksson det var nåt snällt mot den och sa att de var därför Boris försvann från mig.. men idag på morgonen när jag kom ut till parkeringen så satt Boris där på en bänk och väntade på mig.. haha.. så jag tror inte alls att han tyckte jag hade varit dum mot honom ;)
 
Förresten så hade vi en sjukt trevlig dag på Liseberg.. mer om det i morgon eller nåt.. nu ska jag ta och klappa tessie lite som ligger här och lockar på min uppmärksamhet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela