Välkommen!

Svärfar på besök!

Publicerad 2013-08-27 09:07:26 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Jaha igår kom svärfar och besökte oss, fast han var på fotboll på kvällen så vi märkte inte av honom så jätte mycket, sen satt han och Andreas och spelade lite FIFA när svärfar kom hem :) eller ja, Andreas spelade och svärfar tittade spänt på! Själv plockade jag med garderoben.. Sååå bra det blir :D

Ska ta massa kort idag på ännu mer kläder som behövs säljas.. Hoppas jag får sålt lite nu så att jag får bort lite, tråkigt annars att ge bort hela fina nästan nya kläder.. Andreas fick soterat bort en del han också :)

Nu har jag ätit frukost med svärfar och nu har han åkt till stan så nu har jag det lugnt här igen, skulle träna men vi får se, har så ont i foten idag så kan knappt gå, men om ett par timmar är de kanske bättre och isåfall åker jag ner i eftermiddag och tränar lite :)

Får ta dagen som den kommer, men nu ska jag iaf dricka upp mitt kaffe sen gå in och börja ta lite kort..

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela