Välkommen!

Kommentarer

Postat av: Mamma till Eddie & Wilton

Publicerad 2013-08-01 21:17:29

Nu fast det visst en ram till som jag skulle vilja ha så då den 20e så vill jag ha 3 ramar om dom finns kvar :0)

Svar: Hehe jag har gjort en Emma kasse, tar även ort bilderna från bloggen.. så dom är officiellt dina nu :) ses den 20de igen :P
TucciT

Postat av: Mamma Till Eddie & Wilton

Publicerad 2013-08-05 13:53:05

Så sugen på väskorna ååå hur ska jag göra :0) Tänkte på det inatt att jag vill ha en svart väska är så trött på mina gamla väskor !!! Och nu har du lagt ut som jag vil ha :0)

Svar: hehe.. jadu, de är bara till att köpa. .skrattar.. näe då, men du vet att jag lägger undan om du bestämmer dig för nån! Lagt ut dom på facebook också så risken är att dom blir sålda, annars om du säger till först så tar jag givetvis bort dom från face..
TucciT

Postat av: Mamma Till Eddie & Wilton

Publicerad 2013-08-05 14:33:51

Men jag tar Björn Borg väskan så länge :0)

Svar: Ah okeey.. lägger ner den i din kasse då :) Så kan du fundera på den andra..
TucciT

Postat av: Emma Nilsson

Publicerad 2013-08-26 15:32:50

Hej Tess!

Tog mig en titt inne på din försäljning och hittade en svart kofta som hette "tröja storlek 42/44 längre modell". Jag har något liknande hemma som jag älskar som det gått hål i så om den finns kvar så är jag lite småsugen. Vad ska du ha för den?
Kram

Svar: Hej Emma!
Har svarat till dig på face juh.. så tröjan är din ;)

Kram
TucciT

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela