Välkommen!

Trevligt kaffe-besök <3

Publicerad 2013-08-17 15:48:00 i Mina gudbarn som har stor betydelse för mig!

Fick lite spontant kaffe-besök här mitt på dagen av finaste gudsonen och hans föräldrar.. han fick permiss från sjukhuset så då passade vi på att ses lite över en kopp kaffe och prat.. killarna hann även med en match fifa.. och Isac hann leka och hoppa med grodorna en stund!
 
Skönt att se honom med så pass mycket energi även fast han har så höga blodvärden! Hoppas innerligt att dom hittar felet snart! Visst märker man på honom att han är dålig, men inte så mycket som man skulle kunna tro, otroligt skönt att se! :D
 
Isac hade tydligen blivit så glad i bilen när dom sa att dom skulle hit så han hade börjat applodera och säga Teeessss... ;) Mys-pojk! När man får höra sånt så blir man ju alledes varm i hjärtat!
 
Det blev många kramar - jag skiter fullstädigt i om jag får nåt virus, vill pojken kramas när han är dålig så ska han få göra det! .. Till och med Andreas fick en spontan stor kram när Isac skulle säga hej då.. det var första gången.. :D
 
Skönt att se er, Caroline du såg lite sliten ut men de var skönt att få prata en stund medans killarna spelade fifa..
 
Nu hoppas vi att ni får komma hem imon.. vilket jag tror :)
 
Älskar min gud-son och hela hans familj, ni ligger mig varmt om hjärtat <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela