Välkommen!

Vilken eftermiddag detta blev..

Publicerad 2013-08-14 15:46:35 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Gick och la mig efter förra inlägget och Somnade.. tro det eller ej, men jag somnade verkligen och sov nog rätt djupt i över en timme, men sen kom det en jävla smäll (åska) så tror ni att jag vaknade av den eller?! Shit.. vad rädd jag blev, hjärtattack deluxe skulle jag vilja säga.. puh.. förstår verkligen varför Tessie blev så jävla rädd härromdagen när det small till och hon låg och sov hårt ute på balkongen..
 
Blev även förvånad över att jag faktiskt hade sovit en bra stund, så jag försökte gå upp och äta lite och plocka med disken.. men fick i mig lite mat sen fick jag lägga mig igen.. nu har jag dock kommit upp igen och satt igång diskmaskinen och sitter upp.. känns bättre i magen nu.. hoppas det håller i sig så jag kan åka till bowlinghallen ikväll.. vi får se..
 
Andreas kommer snart hem också.. längtar efter honom! <3 Min kärlek <3
 
Sitter och ser lite på sjukhuset :) Alltid spännande :P
 
I morgon är det middag hos familjen Elmgren och som vanligt så ser jag fram emot det :D Weeii vad mysigt det ska bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela