Välkommen!

Ytterliggare en seeeg dag!

Publicerad 2013-08-05 15:10:21 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Vilken seg dag det är idag, det är varmt och klibbigt så orkar inte göra så mycket.. dessutom går de inte göra så mycket idag med en fot som är helt paj typ.. börjar bli lite bättre, men lååångt ifrån bra tyvärr.. Ska väl iaf snart börja lite med maten så att jag har nåt att "roa" mig med..
 
Får göra så mycket jag kan med maten, det som fattas får nämligen Andreas köpa med sig hem, eftersom jag inte lyckats att ta mig till affären idag, skulle fått gå med en krycka iof men eftersom det är saker som jag kan lägga i efteråt i grytan så kan lika väl Andreas köpa det så får min fot vila ordentligt.. i morgon Måste den vara bättre, för då blir det att åka till familjen Elmgren :)
 
funderar på om jag ska ta och lämna datorn en stund och gå och lägga mig i soffan och vila lite innan jag sätter igång med maten, har ju inte precis bråttom.. Andreas jobbar över som vanligt ikväll så är väl inte hemma förens vid 18-tiden :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela