Välkommen!

Äntligen.. possetivt besked :D

Publicerad 2013-12-02 12:11:00 i Att leva med sjukdom / Sjukhusvistelser!

Äntligen kom brevet från gyn som jag så länge väntat på.. och håll i er.. det var Possetivt besked!
 
Jag behöver inte göra om operationen nu.. det finns dock fortfarande fördändringar kvar, dom fick alltså inte bort allt under operationen tyvärr.. så jag måste tillbaka på återbesök och göra om alla provtagningar i april igen..
 
Jag är sååå glad :D
Detta måste ju firas, men hur? ;) Hihi..
 
Vilken lättnad, nu kan jag lämna detta åt sidan ända till April.. hur underbart är inte det? :D Jag hade verkligen inte orkat med en operation till just nu..
 
Har även fått tid så jag ska tillbaka och röntga mina njurar den 16 December tror jag det var.. för att se så att jag verkligen inte har någon mer njursten..
 
Kanske börjar min otur vända sig nu? Vi får väl hoppas <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela