Välkommen!

Ett lättnandes brev!

Publicerad 2013-12-13 13:57:00 i Att leva med sjukdom / Sjukhusvistelser!

Gick ner idag på förmiddagen och hämtade posten precis som vanligt..
 
För det första låg det ett julkort bland breven och det är altid lika roligt att få.. älskar julkort ;) Men sen låg där även ett brev från försäkringskassan och det var ganska så tjockt.. aha, antingen är det nåt bra eller så är det nåt som kommer innebära massa jobb tänkte jag..
 
Dock behövde jag inte fundera så länge för så fort jag öppnade brevet och såg vad det var så blev jag otroligt lättad! Jag har fått beviljat min aktivitetsersättning på 50% fram till Augusti 2015.. underbart! Förra året så blev jag ju först inte beviljad utan var tvungen att skicka in massa nya papper och läkarintyg och allt för att "överklaga" innan jag blev beviljad och därför så har jag varit lite orolig att jag skulle behöva göra all procidur ännu en gång, men det behövdes ju inte! Lite mindre papper att behöva fixa med under nästan !½ år framöver och det är underbart!
 
Puss och Kram från en lättad Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela