Välkommen!

Grattis älskade Mollie <3

Publicerad 2013-12-21 00:17:00 i Mina gudbarn som har stor betydelse för mig!

GRATTIS till mitt älskade gudbarn som idag fyller hela TVÅ år.. vart tar all tid vägen egentligen?
 
För två år sedan så var jag barnvakt till dig för första gången på BB.. en helt fantastisk känsla och på söndag kommer du hit och jag ska vara barnvakt igen.. synd bara det går så lång tid mellan gångerna! (alltså mellan gångerna jag är barnvakt, träffats har vi ju gjort massor såklart) hehe
 
Då bara låg du i min famn och tittade på mig med dina underbara ögon, sen sov du förståss mycket också.. men jag antar att det blir mer livat på söndag ;) tihi..
 
Du finns alltid i mitt hjärta Mollie! Finaste Mollie i världen! Stort Grattis! Gudmor älskar dig och jag är riktigt stolt över att få vara en del i ditt liv och hoppas att jag alltid ska få vara det!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela