Välkommen!

Isac!

Publicerad 2013-12-16 20:50:00 i Mina gudbarn som har stor betydelse för mig!

Vill hålla din hand och mysa massor igen.. nu får du säga till mamma och pappa att du vill åka till gudmor Tess så fort det bara finns möjlighet! Eller säg till dom att dom borde åka på bio med store-brossan och stora-syrran så du får vara här och mysa och busa så kan dom komma och fika efter dom varit iväg <3

Jag blir varm av att kolla på bilderna när du var hos mig och jag var barnvakt.. vi hade det så mysigt och vi fuskade lite med att du fick sova mitt på dagen, inte kan man väl väcka en underbar pojk som så gott somnade på mitt bröst? Underbara Underbara kille, jag saknar dig massor OCH din fina familj <3
 
hos gudmor får man fuska med det mesta, även fast jag också har regler... ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela