Välkommen!

Mejas dop.. del 1

Publicerad 2013-12-05 09:14:00 i Mina gudbarn som har stor betydelse för mig!

Äntligen var det dax för Mejas dop som jag väntat på mååånga månader, eftersom jag fick reda på att jag skulle bli gudmor så tidigt så blev det en lång väntan ;) Tihi..
 
Det blev så att Elin själv fick bära Meja men vi gudföräldrar var ju med framme i kyrkan såklart :)
 
Meja välsignas, vilket hon inte riktigt tyckte om ;)
 
Gudfar Rickard hällde upp dop-vattnet! :)
 
Meja gillade först inte riktigt när prästen tog henne så mamma fick visa att hon var där <3 hihi
 
 
Meja får sina fina namn: Meja Elsa Hilda Bergner <3
 
Mysa lite med prästen :)
 
 
Meja blev lite ledsen och gnällig så då var såklart gudmor tvungen att klappa lite på henne och hon blev faktiskt mycket lugnare.. lilla hjärtat <3
 
Hehe vi ser allt lite fundersamma ut ;)
 
Fin mamma med fin dotter <3 Älskar er!
 
Tre fina tjejer ;) Eller vad säger ni? tihi
 
Lycklig gudmor!
 
Världens finaste Meja!!! <3
 
GIllar skarpt detta kortet på mig Elin och Meja <3
 
Haha lite måste man ju bjuda på sig själv.. skulle verkligen blivit ett perfekt kort om inte jag gjort världens min :P Aja, så kan det gå när jag är i farten och är glad ;)
 
Stolt mamma och gudmor <3
 
Fin familj, tyvärr ville inte Lowa vara med nånting.. men hon var där iaf <3
 
Mormor var också med såklart :)

Sen ville Lowa tillslut vara med lite.. även morfar..
 
Bus-Lowa <3
 
Mer bilder får ni lite senare, för nu ska jag göra mig klar för att sticka iväg.. ska möta en tjej här utanför som ska köpa en sak och sen passar jag på att köra iväg på mina ärenden :)
 
Titta och njut sålänge så hörs vi senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela