Välkommen!

Mejas dop.. del 2

Publicerad 2013-12-09 14:57:46 i Mina gudbarn som har stor betydelse för mig!

En galet stolt gudmor tillsammans med Meja <3
 
 
 
 
 
 
Fin fina tårtor som Elin gjort :)
 
Namn att minnas <3
 
Datum att minnas! <3
 
Lycka! <3
 
Underbara Meja! Vad jag älskar dig min stjärna!
 
 
Inte alltid lika kul att vara med på bilder!
 
Finaste mamma och dotter <3
 
Elin ser glad ut när Andreas tar upp mtt kort ;)
 
Andreas verkar intresserad av hur besticken från oss ser ut ;)
 
Meja ser förskräckt ut.. vad har gudmor och Andreas nu hittat på tro?! :P
 
Meja sover gott efter en tuff dag <3
 
Mejas hand som man bara vill hålla i så fort man ser den <3
 
Bilder på presenterna kommer vid senare tillfälle då jag fortfarande väntar bilder från Elin på dessa :)
 
Tack för jag fått äran att vara gudmor till denna vackra stjärnan Meja!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela