Välkommen!

Mitt liv dom senaste dagarna!

Publicerad 2013-12-02 09:59:40 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Har ni saknat mig? Ja, jag tänkte väl det ;) hehe..
 
Här kommer lite som förklarar mina senaste dagar.. titta, läs och njut, för det har jag gjort <3
 
Vi har bakat, egen pepparkaksdeg och lussekatter, Andreas och jag :)
 
Jag har slagit in julklappar <3
 
Vi har ätit årets första skink-macka.. smaskigt värre och så juligt <3
 
Vi har tänt första ljuset i adventsljusstaken..
 
Vi har varit på dop hos lilla Meja och jag har för tredje gången fått äran att bli gudmor <3
 
Såå.. man kan säga att vi har haft fullt upp här hemma.. idag tänkte jag baka ut pepparkakorna och se om det blir bra.. men det får vi ju hoppas :)
 
Vad har ni hittat på?
 
Kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela