Välkommen!

Mollies dop!

Publicerad 2013-12-03 19:57:00 i Mina gudbarn som har stor betydelse för mig!

Äntligen har jag fått lite bilder från Mollies dop.. bättre sent än aldrig ;) tihi..
 

Mollie och gudmor sitter och väntar på att få gå in i kyrkan <3
 
Pappa Jocke häller upp vatten..
 
Melwin ville också ha min uppmärksamhet <3 Gullunge... tur jag kan göra två saker samtidigt <3
 
Finaste Mollie får sina namn <3
 
Mollie visas upp för alla!
 
Mollie blir välsignad eller nåt ;)
Malin och Jocke öppnar mina och Andreas presenter och dom ser ju nöjda ut ;)
 
Sen måste ju självklart gudmor ge lite mat <3 Jag älskar denna bilden <3 Det bara strålar glädje och stolthet om mig <3
 
Jag är otroligt lycklig över att vara gudmor till denna flicka <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela