Välkommen!

Slagit in paket idag <3

Publicerad 2013-12-10 13:15:21 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Åh vilken mysig förmiddag jag har haft idag.. och med såå bra resultat! ;) Även fast jag sagt att det inte ska köpas så mycket julklappar i år så verkar det blivit en del iaf ;) Haha..
 
Det är ju sååå kul med klappar, riktigt mysigt att göra dom riktigt fina också! Här får ni lite smakprover på det jag har gjort idag... Det gäller att ha lite fantasi och att våga..
 
Jag är ruskigt nöjd med mina resultat från idag <3
 
Vad tycker ni?
 
 
 
 
 
 
 
En nyårs-klapp också.. grymt vad skoj detta är!! Någon som kanske vill ge mig lite paket att slå in? ;) Tihi
 
Nu räcker det för idag med klappar, kan ju inte ha allt roligt på en gång.. är ju två veckor kvar till jul ;) hehe

Kommentarer

Postat av: Emma Mamma till Eddie & Wilton

Publicerad 2013-12-10 18:09:31

Synd att jag ska köpa paketen så sent som den 23e annars hade jag helt klart bett dig om hjälp :0)

Svar: Hehe.. =) Gillar du också paketen? ;) Sitter här och pysslar lite nu igen.. är ju såååå fantastiskt mysigt <3
TucciT

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela