Välkommen!

Vår helg!

Publicerad 2013-12-10 11:50:00 i Familjen betyder allt!

Mamma och pappa har varit här i helgen, varit en ganska så lugn helg.. fredagen bestod av fredags-mys medans vi inväntade pappa som var på julbord och sen krogen ;) så det blev en låååång natt, men vad gör det.. de var kul att lyssna på pappas historier på natten när han väl kom hem ;) haha.. vi andra mös och åt smörgåstårta och mamma och jag kollade självklart på idol-finalen!
 
 
Mötet mellan katterna och hunden gick förväntansvärt bra :)
 
På lördagen så kom Meja, Lowa och Elin och hälsade på.. fler bilder kommer i annat inlägg! Mycket mycket trevligt tyckte vi alla, sen kom min faster förbi en snabbis och överraskade.. alltid kul med oväntade besök <3 Sen åkte mamma pappa och jag till ikea en runda.. sen på kvällen var det bara mys <3
 
Söndagen bestod av en god grötfrukost och mys innan mamma och pappa åkte vid middagstid.. då somnade jag och sov fram till kvällen med feber och väldigt trött.. och så har sen min dag igår fortsatt, idag är jag som tur är piggare iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela