Välkommen!

Åter igen vaken mitt i natten!

Publicerad 2013-02-11 03:59:28 i Kärlek är vackert!

Och kan inte somna om :( tagit andra halvan av min sömntablett (som jag ej tog igår kväll) så får väl hoppas att jag får somna snart!

Senaste veckans sömn har varit katastrof! Usch, vill sova en heeel natt! Nu tack!

Älsklingen har krupit tätt intill och sover som en stock!

Egentligen har jag ju tur som är vaken och får uppleva hur mysigt det är med djupa andetag från världens mest underbara pojkvän <3

Så samtidigt som det är jobbigt att vara vaken mitt i natten, så njuter jag.. Inte alla som varje natt får dela säng tätt ihop med den man älskar mest av allt!

Jag har med andra ord tur som har min älskade Andreas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela