Välkommen!

Attackerna har varit många idag, det possetiva är att jag fått ny design!

Publicerad 2013-02-04 17:11:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Jaaa, idag har gråt-attackerna varit många.. för att distrahera och avbryta i tid för att inte få något ångest-anfall så har jag suttit och kollat igenom olika designers för att hitta en som passar mig.. sagt och gjort, det har tagit ett par timmar men nu har jag hittat en jag trivs med och ändrat lite små saker så det blev mer personligt!
 
Vad tycker ni om min nya design?! Hittade en sida där man kan välja bland olika designer som folk lagt upp och så får man lägga in alla koder och sånt som man laddar ner.. smidigt men rätt så krångligt med vissa saker.. men titta så bra det blev, jag är iaf nöjd .. skulle dock vilja ha denna designen fast med en enfärgad bakgrund längst bak, så det hade blivit lite mer stilrent.. men men.. man kan inte få allt!
 
Just nu sitter jag i soffan och ser ett avsnitt av desperat houswifes.. jag valde att inte följa med till bowlinghallen, lite till Andreas besvikelse.. men jag orkar verkligen inte, tårarna har varit för många idag så jag känner mig helt slut.. och eftersom jag har världens underbaraste pojkvän så förstod han förståss det :)
 
Lite har jag fått gjort också förståss, tvättat och plockat, gjort fruktsallad och delat mina medeciner.. på tal om medeciner så slutade jag med långtidsvärkande morfinet i förgår kväll.. har gått bra än så länge.. dock är huvudvärken sämre, så dom har hjälpt lite mot det också.. men men bara att kämpa nu, har ju förståss börjat med mina andra starka tabletter jag äter mot huvudet morgon och kväll, men eftersom jag inte ätit dom på ca 2 månader nu när jag ätit morfin så får jag nu tillbaka bivärkningarna av tramadolen som gör att jag blir trött när jag tagit dom, men det försvinner ju med tiden..
 
Nej, ska väl ta och titta på detta avsnittet, sen kommer nog min älskade fästman hem <3
 
Hörs när vi hörs, ses när vi ses! Hej hej!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela