Välkommen!

Både skönt och tråkigt...

Publicerad 2013-02-20 18:31:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Andreas kom hem lite mer än en timme sen åkte igen.. vi hann precis äta och se ett avsnitt house..
 
Detta trodde ni aldrig ni skulle få läsa i min blogg tror jag, men det är både SKÖNT och TRÅKIGT att han är borta några timmar ikväll faktiskt!
 
Det är alltid tråkigt att bli ensam när man varit ensam hela dagen redan.. samtidigt är det skönt, för jag slipper dåligt samvete att inte orka hitta på något, eller somna i soffan!
 
Har varit lite febrig idag, så har inte gjort så mycket faktiskt, plockat iordning i köket och lagat mat och sen nu har jag precis gjort en kladdkaka (för Andreas var sugen på det igår kväll, men han kom på det för sent) men annars så har jag inte gjort typ nånting alls idag.. har helt enkelt inte ork!
 
Nu blir det slapp i soffan medans jag väntar på att ta ut kladdkakan ur ugnen.. Eriksson kom in på facebook också så ska se om jag kan lifta lite i morgon till sjukhuset.. ska ju träna..
 
Hoppas ni får en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela