Välkommen!

En huvudvärk från helvetet och inatt ska jag sova gott!

Publicerad 2013-02-13 13:30:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Gah, snacka om huvudvärk.. all spänning som släpper nu väll.. galet!
 
Jag har iaf satt igång en diskmaskin, cyklat 3 minuter (klarade inte mer idag, för ont, kanske klarar lite ikväll), gjort fruktspett med choklad och plockat iordning i köket.. så lite har jag ju dock hunnit med trottsallt! :D
 
Magen känns bättre, känns lite som mensvärk men inte så farligt nu.. kanske alla tableltter som tagit bort det iof, men men skönt är det iaf.. inte heller några direkta blödningar efter undersökningen, ibland har även jag turen på min sida ;) Får se hur det blir resten av kvällen, men det borde ju inte komma efteråt sådär, men man vet aldrig.. så imorgon ska jag ringa min kontakt på behandlingsbadet.. tror hon blir glad av att jag kan komma och träna igen :D
 
Tänkte snart (om typ 30 minuter iaf) se på "en unge i minuten".. tycker det är väldigt intressant och kul att titta på faktiskt..
 
Usch känns som denna dagen är totalt upp och ner.. bak o fram.. ut och in.. ja allt tokigt man kan tänka sig.. förvirrad..
 
Inatt ska jag sova gott! En kväll utan oro, underbart! Igår kväll var jag som på nålar haha var som ett barn som inte ville gå och lägga mig.. i vanliga fall somnar jag i soffan på kvällen av trötthet när Andreas är pigg, men igår bad jag mer och mer om att vi kunde vara uppe en liiiten stund till, se ett avsnitt vänner till innan vi lägger oss.. jajemen två avsnitt blev det sen gav jag mig och gick och la mig! Men ikväll lär jag ju somna som en stock.. längtar redan :D
 
Det brusar i hela huvudet.. blir galen.. men ska plocka lite till innan jag lägger mig i sängen och vilar..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela