Välkommen!

En kram kan betyda mer än vad man tror..

Publicerad 2013-02-01 16:15:20 i Vänner har en stor betydelse!

Oj, vilken känsla, vilken lättnad, det var nästan så jag började gråta idag när du kom och gav mig världens kram och frågade hur jag mådde Caroline! Tack för den värmande kramen! Betyder mycket!
 
Haft en fantastisk dag som ni säkert förstått.. tänkte bjuda på lite bilder..
 
Fiskarna var som alltid väldigt poppis ;)
 
Lucas var glad över att få lite paket <3 Det innehöll dessutom lego som blev mycket omtyckt.. en polis-motorcyckel och en polis-helikopter!
 
Isac blev också glad över sina paket som inehöll en duplo-bil och ett tåg med tågbana!
 
Och ja.. det ska ju börjas spela tidigt i dagens tider.. otroligt vad barn lär sig snabbt egentligen.. och vad snäll Lucas var som snällt lånade ut sitt ds till lillebror.. men vilken tur Lucas hade sen när han fick låna mitt ds sen en liten stund innan dom åkte hem..
 
Ni är en fantastisk familj och jag älskar er alla! Såna här dagar behövs verkligen för mig just nu! TACK för en helt underbar förmiddag Caroline och pojkarna!
 

Kommentarer

Postat av: Cacca

Publicerad 2013-02-06 09:03:54

Du betyder mycket för mig oxå vännen och kommer alltid göra tack själv för en underbar dag många kramar

Svar: <3 Skönt att höra! Fantastiska du! Hoppas hoppas hoppas vi snart kan ses igen :) Kramar
TucciT

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela