Välkommen!

En orkeslös och hängig Therese!

Publicerad 2013-02-12 15:54:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Vart kom denna rinnande näsa ifrån? Och vart kom all matt-het och orkselöshet ifrån? :O
 
Nyser - snyter - nyser - snörvlar - snyter - nyser.. jaa, ungefär så har min dag sett ut!
 
Har inte använt mig av rullstolen nästan nånting på hela helgen för det har funkat kanon med kryckorna, men idag har jag fått sitta i rullstolen mestadels när jag ska ta mig mellan rummen.. orkeslösheten gör att jag inte klarar gå med kryckorna så mycket..
 
Vilket bakslag...
 
Idag skulle vi åkt och kollat på skor till mig, men det blir inget med det.. istället har jag precis bädddat ner mig i sängen och satt igång tv:n.. Andreas kommer väl hem sen också och då behöver vi åka iväg och handla och fixa lite inför i morgon..
 
Har inget val, utan måste till affären för att inhandla så jag är beredd på eventuellt mycket blödningar dom kommande dagarna :( Blä.. kan det inte vara slut på elende snart?!
 
Nu ser jag iaf fram emot att Andreas kommer hem..
 
Mamma ringer nu.. hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela