Välkommen!

Idag ska jag få lite mer gjort..

Publicerad 2013-02-06 09:11:24 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Hej på er!
 
Ja, som rubriken lyder så ska jag få lite mer gjort idag, mer än att ligga på soffan då ;) Hehe.. men just nu är jag i soffan i väntan på att mina tabletter ska börja värka så jag orkar ta mig upp..
 
Har redan varit lite nyttig och satt igång en disk-maskin iaf ;) det är ju inte fy skam det inte..
 
Idag är det träning som gäller.. i bowlinghallen.. inte för mig förståss med för Andreas och dom andra i klubben, men jag hänger med som sällskap idag.. behöver komma ut lite tror jag.. efter det blir det att handla för veckan!
 
Har precis fått ordning lite till här på bloggen, så man nu kan gå från ett specifikt inlägg tillbaka till startsidan genom att trycka på mitt namn i headern.. detta funkade inte igår men nu har jag fått rätt på det.. inte fått rätt färg bara, men de kanske kommer eller så får det vara så.. är ju trotts allt bara när man är inne på nåt specifikt som färgen ändrar sig och det kan iof vara bra det kanske..
 
Nu blir det liggande läge en stund till, innan det är dax att ta tag i dagen :)
 
Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela