Välkommen!

Ingen sömn här inte..

Publicerad 2013-02-20 08:31:14 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Nej, de blev inte nån sömn.. så nu har jag tagit mig ut i soffan istället.. får bara ont i nacken av att ligga där inne och titta på datorn och försöka somna..
 
Får se om soffan hjälper om en stund.. sitter under täcket och ser på tv, lär lägga mig ner om en stund i hopp om att få lite vila..
 
Jag är sååå trött, natten har varit OK, men långt ifrån bra! Igår kväll var jag så trött så jag somnade snabbt på soffan när vi skulle se ett avsnitt house.. hann nog inte se tio minuter ens, åt upp mina pannkakor som vi gjorde till kvällsmat sen la jag mig ner och somnade direkt.. Jag var så trött så jag röt på Andreas när han försökte säga mig något.. när han sen sa att vi skulle lägga oss så sa jag att jag kommer ett fertal gånger, 30 minuter senare låg jag i sängen.. SJUKT trött..
 
Jag undrar hur det ska gå att träna en timme i morgon.. ser fram emot det, verkligen, men förstår inte riktigt vart jag ska få orken ifrån.. men det ordnar sig säkert!
 
Nu går lyxfällan på tv och jag ska gå och hämta mig lite frukost, sen ska jag lägga mig ner.. är så yr av trötthet så hoppas verkligen att det blir lite vila!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela