Välkommen!

Inte många inlägg idag inte..

Publicerad 2013-02-15 17:13:27 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Mestadels legat idag faktiskt, inte så kry.. nåt i kroppen som spökar, eller är det bara en down-dag helt enkelt med för lite sömn..
 
Mådde ju bra på morgonen och var så glad, sen kom huvudvärken mer och mer och foten ska vi inte snacka om.. den har veeerkligen gjort sig tillkänna idag ska jag tala om.. men men det är bara att bita ihop, för i morgon kommer säkerligen en bättre dag!
 
Skulle varit i bowlinghallen med Andreas och Stefan, men det blev inget med det då jag inte orkade.. sen skulle Andreas och jag handlat en massa, men blev inget med det heller så han har fått köpa de viktigaste till kvällen.. så får vi hoppas att jag är piggare att ut och handla i morgon..
 
Kvällen blir lugn och ungefär som fredagskvällar brukar se ut här hemma nu för tiden.. Eriksson kommer och vi ska spela lite kort.. hehe.. grilltallrik serveras idag.. mumma!
 
Som ni märkt så har inte bilderna från igår kommit upp ännu, men det kommer nån dag..
 
Nu kommer min älskling hem hör jag, måste gå och pussa och krama på honom lite <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela