Välkommen!

Jag är inte knäpp, bara lite annorlunda!

Publicerad 2013-02-11 15:35:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

I Lördags så skulle Jessica, Jonas och Eriksson komma hit och käka lite pizza och umgås.. vilket blev en väldigt trevlig kväll! Tack för det vänner! Det blir alledes för sällan av att vi träffar Jessica och Jonas, vi måste bättra oss, särskilt nu när vi hittat ett kortspel som även Jessica vill vara med och spela lite ;)
 
 
 
När Andreas och jag stod och förberedde allt och jag skar upp championer så utbrister jag:
"Titta, vilken söt och vacker champion.."
Jag tyckte verkligen att den var vacker och stod och beundrade den lilla championen som låg där skuren på min skärbräda.. men kom på mig själv hur fånigt det såg ut och hur knäppt det lät så jag frågade Andreas:
"Är jag knäpp eller?"
Jag får då som svar:
"Nej då älskling, du är bara liiite annorlunda!"
 
 
 
Tycker ni inte precis som mig?
Att denna championen faktiskt
är väldigt vacker! Det är något
speciellt med den!!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela