Välkommen!

Kärlek!

Publicerad 2013-02-01 13:35:21 i Mina gudbarn som har stor betydelse för mig!

Jag har världens underbaraste gudson.. säga vad man vill, men jag hade inte kunnat ha en bättre <3 Att vi inte träffats på länge verka inte bekomma honom nånting..
 
Caroline hade sagt idag på morgonen att dom skulle åka till Therese.. då gick han in på sitt rum och pekade på ett foto av mig som han har där.. så inte har han glömt sin gudmor iaf.. det gör mig så glad i hjärtat när man hör sånt :)
 
Inte heller blev han blyg av att se mig.. däremot ville han inte följa med mamma hem, nej sa han bara sen när mamma och storebror gick ut i hallen och jag satt kvar i rullstolen i vardagsrummet, då kom han och stäckte upp armarna mot mig.. gullunge! Sen skulle han vinka hej då.. charmtroll.. men han gick med på att åka hem sen utan protester!
 
Gudmor älskar dig Isac!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela