Välkommen!

Läskiga grannar..

Publicerad 2013-02-06 14:28:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Jag kollar alltid genom titt-hålet i dörren innan jag öppnar, men nu plingade de två gånger och jag hann ju knappt få undan rullstolen och hämta mina kryckor.. i all hast glömde jag kolla titt-hålet och öppnade, i tron om att det var vår nya granne som behövde låna något, är ju bara han eller posten som brukar plinga på dörren..
 
Men inte denna gången, nu var det den där läskiga grannen som bor i ett annat hus här.. och jag vågar INTE släppa in.. nu är hon nog arg på mig och nu vet hon vart vi bor.. tycker det är lite otäckt..
 
Nu gäller det att alltid komma ihåg att kolla titt-hålet innan vi öppnar dörren!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela