Välkommen!

Många tankar till denna familjen!

Publicerad 2013-02-22 12:39:06 i Vänner har en stor betydelse!

Vill dela med mig av en länk.. en länk till en gammal barndoms-kompis som förra veckan fick en liten dotter Liv i vecka 23+5, alledes för tidigt!
 
Detta är en tjej som jag endast har lite kontakt på över internet nu för tiden, men ändå tänker man väldigt mycket på dom! Människor ska inte behöva vara med om detta jobbiga, jag har suttit och läst massor med bloggar om prematur födda barn, vilka kämpar det finns! men vad ont det gör att läsa om all oro och ångest som detta innebär!
 
Nu har Jill öppnat en egen blogg, som jag naturligtvis följer, så ni får gärna kika in ni också! Föräldrar i detta sammanhanget behöver all stöttning dom kan få!
 
http://livvrlillakmpe.blogg.se/
 
Jag skickar en massa styrke-kramar till dessa människor och många av mina tankar går till er! Hoppas av hela mitt hjärta att allt ska gå bra med lilla Liv!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela