Välkommen!

Nu är det vilo-timme!

Publicerad 2013-02-14 14:13:55 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Sitter i sängen med datorn i knät och vilar lite till "en unge i minuten".. rätt skönt att det är sådär mitt på dagen nu så jag kan sätta mig ner den timmen och ta det rätt så lugnt..
 
Har precis skrivit ihop ett litet kort till Andreas också <3 Gjort mig iordning, ska bara få på mig lite finare kläder än nattlinne och mjukisbyxor ;) Har till och med dukat till middagen som vi ska laga tillsammans sen, blir en good variant av lax idag.. till efterätt blir det ny variant av liten kladdkaka med glasyr och grädde.. bilder lär komma under kvällen eller i morgon.. så håll utkik!
 
Ska ni göra något speciellt idag, med kärleken kanske? Eller med någon vän?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela