Välkommen!

Sjukgymnaste, bowling och middag!

Publicerad 2013-02-08 10:58:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Idag händer det lite grejer iaf.. kl 14.00 ska jag vara hos sjukgymnasten, Andreas följer med mig dit och innan dess så tar vi troligtvis en lunch på stan! Mumma, det var lääänge sen! Efter sjukgymnasten tar vi bilen till bowlinghallen och möter upp Stefan för att bowla lite.. jag ska nog testa att träna lite släpp, (bara stå där framme och släppa iväg klotet).. men vi får se vad jag orkar, kanske är slut efter sjukgymnasten!
 
Sen blir det att inhandla lite av det sista inför kvällen, då blir det födelsedagsmiddag för Eriksson tillsammans med Stefan! Så det lär bli god mat, massa snack och narurligvis kortspel och yatzy! Ska iaf bli mycket trevligt :D
 
Så, idag har vi fullt upp.. som tur är så gjorde vi efterätten redan igår..
 
Nu tänkte jag se ett avsnitt till på desperat houswives och sen ta på mig lite kläder, så jag är färdig när Andreas kommer och hämtar mig sen!
 
Nu ser jag fram emot en fullspäckad dag med älsklingen och vänner! Vad ska mina läsare göra idag och i helgen? Skriv gärna en rad eller två..
 
Kram Kram på Dig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela