Välkommen!

Skilda Världar..

Publicerad 2013-02-28 17:45:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Ojoj vad snabbt det går att kolla på skilda världar :P Är ju å bra med svenka serier för då kan man plocka och fixa med saker samtidigt som man kollar.. utmärkt!
 
Träningen gick bra, dock väldigt ont nu.. men det viar väl bara på att det gör nytta? :) Tack ännu en gång Eriksson!
 
Hoppas på att jag ska kunna klara köra bil snart, så jag kan ta mig till träningarna själv och inte vara så beroende av Andreas och Eriksson hela tiden! Plus att när jag kan köra bil så kan jag börja träna 3 gånger i veckan.. skönt!
 
Ska väl ta och hänga in lite tvätt nu, sen tror jag bannemej att det blir lite vila tills Andreas kommer hem.. revbenen ligger i grytan och gottar sig tills Andreas är hemma och vi ska in med dom i ugnen, ska bli super gott.. det luktar iaf väldigt smarrigt! Börjar bli hungrig nu så får väl ta nån frukt sålänge..
 
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela