Välkommen!

Tandläkaren..

Publicerad 2013-02-06 16:14:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Justeja.. tandläkaren.. där var jag igår.. lagade sista hålet för denna gången.. nu är det inte undersökning förrens i November typ så hoppas jag klarar mig fram till dess utan att få ont nånstans.. ska dock till tandhyginisten två gånger och plocka tandsten snart.. men sen, sen har jag "ledigt" från tandläkaren ett tag.. weeiii
 
Det gick bra att laga igår också, var bara ett litet hål.. men bedövningen ville inte ta riktigt, så efter två sprutor så isade det fortfarande.. tandläkaren såg att jag grinade illa med hela ansiktet och undrade hur det gick, det isar och gör ont sa jag, men jag står ut.. och då trodde jag faktiskt hon skulle tappa hakan.. Therese säger att hon står ut.. det tillhör INTE vanligheterna för min tandläkare att höra.. haha
 
När jag gick därifrån kände jag min stolt och glad att det nu var klart!
 
Idag har jag ont, inte där hon lagat utan efter bedövningssprutorna, jag hatar att bedöva nederkäken så långt bak så dom måste rota med sprutorna.. men men, det går väl över snart hoppas jag..
 
En sak är iaf säker, utan Andreas stöd skulle jag inte klara allt så bra som jag klarar det.. mitt allt! Min stöttepele! Min älskling!
 

Kommentarer

Postat av: Bella

Publicerad 2013-02-06 17:11:13

Sv; Tack så mycket, vad glad jag blir! Trivs jättebra i rött :D
Muggen fann jag hemma hos Majas kusin Frida, vet inte vart hon har köpt dom dock.

Det är ett projektarbete som vi gör i skolan, man måste ju göra ett projektarbete när man går i trean, och för vår del ska det handla om musik. Så då valde jag och Maja att göra detta som projekt :) Om du vill läsa hur det har gått så kan du läsa på vår blogg http://mcmajbell.blogg.se/

Svar: Ah, jag förstår det, du är jätte fin i det.. passar dig kanon!
Ah, jag misstänkte att det var ett projektarbete så jag var tvungen att fråga :)

Jag ska kika in i er blogg!
Kram
TucciT

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela