Välkommen!

Tänka sig, jag känner mig fin!

Publicerad 2013-02-14 15:59:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

 
Väntar på min älskling, känner
mig fruktansvärt glad och fin
faktiskt.. kanske inte så konstigt
när jag mest gått i mys-kläder
senaste tiden!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
     Hehe, tur man kan vara lycklig då och då, börjar märka av att tabletterna har hjälpt mig en hel del
faktiskt!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu är det bara att vänta in Andreas, sen ska vi laga god middag, sätta ihop hyllan Andreas har gjort till klädkammaren också tror jag.. vi får väl se vad vi hittar på, de vet man aldrig! Äta gott iaf, vilket vi typ alltid gör men idag blir det lite finare med dukning och lite sånt!
 
 
Andreas, Du är det finaste jag har!
Den som får mig att vara lycklig!
Du lyssnar, säger kanske inte alltid så mycket men du finns alltid hos mig!
Du ger mig styrka!
Älskar dig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela