Välkommen!

Träning och Efterlyst summerar!

Publicerad 2013-02-14 12:42:38 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Vilken bra kombination va? ;) Nu har jag cycklat ett par minuter och gjort alla andra övningar med foten, så nu är det dax för lille foten att vila, har ganska så ont om man säger så.. men jag måste ju träna, så är det bara!
 
Har fixat med efterätten till ikväll också.. får hoppas den blir god, jag är mycket osäker tyvärr :/ Smeten smakade inte riiiktigt som jag tänkt mig, men vi får se sen hur det smakar!
 
Nu ska jag titta klart på programmet, sen ska jag börja plocka här hemma och göra mig iordning lite, måste ju vara lite fin nån dag när Andreas kommer hem <3
 
Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela