Välkommen!

Träningen gick bra!

Publicerad 2013-02-22 12:27:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Hej på er!
 
Lite glest med inlägg nu, men som ni lärt er så går det i perioder och sen säger det pang, så kommer det hur många inlägg som helst.. kanske bra, för då finns de dagar ni hinner läsa igenom det som sagt pang ;) Haha, syftar på en speciell person här :P Skrattar!
 
Igår var jag ju på sjukhuset och bassängtränade, underbart! Visst jag var trött och slut så hela världen snurrade, men det var ändå sjukt skönt att få komma dit.. tog det väldigt lugnt nu i början tills man är igång ordentligt! Nästa träning blir på måndag.. sen får vi se när jag orkar köra igång så det blir tre gånger i veckan! Har rejält ont i foten idag och den är lite mer svullen än vanligt, så det märks att jag varit igång!
 
Just nu sitter jag i soffan och bloggar lite (nääähäää) hehe.. Benny står bredvid och skriker om att bli klappad! Ska snart gå och fixa iordning mig.. vet inte när Andreas kommer hem sen, vi ska ut och fixa lite saker och äta.. mys!
 
Ikväll får vi se vad som händer, faktiskt inget bestämmt.. men i morgon kommer Eriksson så då blir det spel för hela slanten ;)
 
Näe får väl ta och klappa Benny lite! Ha de gott idag! Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela