Välkommen!

Trött efter helgen..

Publicerad 2013-02-04 10:29:02 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Det har verkligen varit fullt upp i helgen, träffat mossor av folk.. men det har bara varit trevligt.. men resulterar i trötthet idag :D Tro mig, det är värt det <3
 
Idag blir en lugnare dag.. Andreas är på jobbet och jag tar det just nu lugnt och tänkte göra det resten av dagen tills Andreas slutar också.. då ska vi ner till bowlinghallen för Andreas skulle förståss träna lite.. så jag hänger nog med eftersom jag måste till apoteket..
 
Tänkte även ta och tvätta en maskin tvätt under dagen... och dela min dosett ska jag göra.. ska idag börja med mina antidepressiva/ångestdämpande tabletter har jag bestämt mig för, klarar inte av att gå såhär.. panikångesten har varit grymt nära ett antal gånger nu men jag har lyckats att precis avstyra det, men jag vet att får jag ett så kommer dom att komma tätare igen och det vill jag inte riskera.. plus att jag är ju inne i en väldigt deppig period, sitter ofta när jag är ensam och gråter.. och jag orkar inte med det längre, tabletterna löser inte allt, men dom kommer hjälpa mig!
 
Det är väl det jag kommer ägna mig åt idag, ska ta en dusch också så jag är lite fräsch när Andreas hämtar mig också..
 
Vad ska mina läsare hitta på idag då?!
 
Vi hörs senare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela