Välkommen!

Trött som en gnu..

Publicerad 2013-02-26 15:35:53 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Vill nästan lägga mig och sova, är totalt slut.. men ska försöka vara uppe nu tills det är kväller, kanske att vi går och lägger oss tidigt ikväll istället!
 
Ska försöka plocka iordning lite här hemma idag.. små saker som ska fixas och lite sånt, kanske skruva lite möbler också för i morgon försvinner iaf en skohylla som jag fått sålt nu! Underbart.. bättre det används där det behövs än att vi ska ha det i förrådet eller slänga det liksom..
 
Sätta mig på träningscyckeln en stund kanske är en idé.. även om det känns som att jag ska somna.. hmm.. eller så väntar jag med det tills det går ett program vid tio i fyra, roligare att cykla med sällskap på tv..hmm.. så får det bli!
 
Vika tvätt kan jag göra nu istället för att hålla mig vaken, lite lagom ansträngande syssla.. har så grym jävla huvudvärk fortfarande :/
 
Längtar till Andreas snart kommer hem.. då blir det att börja med lite mat tror jag och sen göra klart hyllan som förhoppningsvis i morgon kan komma upp i klädkammaren.. kanske att den kan komma upp redan ikväll och att vi kan måla de sista när den sitter på väggen.. hmm, får höra med Andreas helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela