Välkommen!

Vilken lyx!

Publicerad 2013-02-19 14:08:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!


Vilken lyx att kunna sitta här i soffan
och kunna titta på "en unge i
minuten".. dessutom kan man dona
med saker samtidigt om man vill,
inte behöva ligga i sängen och få
ont i nacken! Heeelt fantastiskt!
 
Jag har fått så mycket gjort idag så
jag kan knappt själv tro att det
är sant! Hela vardagsrummet är
plockat och dammat så gott det går..
Är ju mycket roligare och plocka med sällskap! Fick upp lusten av det och
fortsatte i sovrummet med att plocka
med allt, ta bort sängkläderna
från sängen, vika ihop alla kläder
och damma!
 
Känner mig faktiskt otroligt
duktig som har orkat med
så mycket idag! vilja ger mycket kraft!
 
 
Foten får försöka orka, men det mesta blir ju ståendes med all tyngd jag har på det andra benet.. men jag kan ju iaf stå och bara det är ju kanon!
 
Ska gå och ta värktabletter nu och sen ta en cyckeltur samtidigt som jag ser på tv! utmärkt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela