Välkommen!

<3

Publicerad 2013-01-20 20:44:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

20 Minuter sen är min älskade hemma, då blir det skinkmacka sedan blir det nog sängen rätt tidigt.. Andreas ska ju jobba i morgon efter 4 veckors ledighet plus att jag är trött som jag vet inte riktigt vad.. fryser som ett asplöv gör jag också så sängen kommer vara underbar att bädda ner sig i ikväll <3
 
Dax att förbereda lite och plocka undan alla saker från sängen som hamnade där idag på morronen, plus att jag måste ta mina medeciner.. hoppas hoppas på att värken är bättre i morgon!
 
Detta blir sista inlägget för idag, för se kommer jag inte ha tid med er mer ikväll.. ;)
 
Ha en fin kväll där ute!
 
Måste bara tillägga en sak också, jag saknar mina vänner och deras familjer nåt enormt, man hörs aldrig ens av längre nästa.. känns sjukt tungt :'( Deprimerande.. me det kommer väl bättre tider med det också!
 
Kram på er och ta hand om era nära och kära!
 
Älskar facebooks nya funktin med att kunna göra olika filter på bilderna man laddar upp!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela