Välkommen!

Att vilja men inte kunna sova :/

Publicerad 2013-01-20 03:59:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Legat veken här nu i över en timme! Saknar Andreas famn nåt enormt!

Vaknar jag mitt i natten så finns han alltid här bredvid mig och ger mig trygghet att somna igen!!

Skulle vilja väcka honom just nu och bara viska att jag älskar honom!

Jag är inte bäst på att vara flickvän, finns mkt man kan ändra på.. Samma sak med Andreas! Vi borde kanske skärpa till oss båda två?!

Ikväll så kommer han äntligen hem igen och vi hinner sova en natt tillsammans, sen åker jag till Skåne! Rätt eller fel? Det får tiden utvisa och Andreas får komma ner och hämta mig på lördag :D

Tankarna om allt möjligt bara snurrar och snurrar! Jag är rätt så säker på att jag sticker ett tag...

Även att jag skulle vilja ha den veckan med andreas så är det nog bäst såhär, vad ska jag göra här hemma när han jobbar och sen roar sig?!

Längtar iaf till ikväll när han kommer hem ! Pussa och kramar i massor ska det bli med min Alledes egna Kent agent

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2013-01-20 08:24:21

Förstår att du längtar efter honom. Men ibland är det bra att vara ifrån varandra också, så man får sakna varandra lite.

Svar: Jadå, visst är det nyttigt att längta och sakna! Men lite fle period nu att kunna tänka så hehe.. men det går :) Ikväll kommer han ju hem :DKram
TucciT

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela